تنهایی

آهای تو که رفتی و خواستی تا که تنها بمونم...
حال و روزم رو ببین...
تا بفهمی وقتی نیستی،بی تو زندگیم واسه یه لحظه زنده بودن ارزش نداره...
آی تو که فکر میکنی شکستی،رفتی دیگه کاریت ندارم...
حال و روزم رو ببین...
تا بدونی اگه تنها موندم و هیچکسی جات پر نکرد،چون هنوزم دوستت دارم...
آی تو که میخندی،میگی تو بمون با بی کسی...
حال و روزم رو ببین...
به خدا یه روزی آه قلب آواره من،میفته به دامنت...تو رو آتیش میزنه...
آی تو که دوسم نداشتی،ولی گفتی عاشقی...
حال و روزم رو ببین...
آخه بی وفا،اگه دوسم نداشتی چرا خواستی انقدر عاشق بشم...مگه تو دل نداری؟
ای تو که میشکنی،میگی که باید سفر کنی...
حال و روزم رو ببین...
جز همین قلب شکسته مگه یادگاری از چشمای نازت،مونده...مگه از دستای گرمت یادگاری مونده؟
آی تو که میری و دلتنگی نداری...بی وفا...
حال و روزم رو ببین...
تا ببینی که تو تنهایی من...فقط این دل شکسته...غصه هام و اشک و گریه همدم روز و شب و همدم هرلحظه م شده...
تو صدام میشنوی...
میدونی چه حالی ام...اما باز میری و احساس میکنی برات مهم نیست چی میگم...
اما خوب بدون گلم...
آه من آتیشی میشه که تموم زندگیت،جونتُ احساستُ راحت به آتیش میکشه...
آی تو که صدام میشنوی...میدونی چی میگم...
حال و روزم رو ببین...
بیا برگرد پیش من بلکه دوباره مثه قبلا،یه کمی جون بگیرم...دست تو دستات بذارم...چشمام ببندم و شاید که آروم بگیرم...
ای تو که عزیزترینه لحظه هایی...واسه من معنیه عشقی...
حال و روزم رو ببین...
بیا احساسم باش...بیا جونم باش...عمرم باش...آرومم باش...
آخه خیلی بی کسم...
تو کجایی مهربون...عشق همیشه پاک من...
تو کجایی ماه شب های جدایی های من...
تو کجایی هر تپش،هر ضربان قلب من...
تو کجایی عشق من،
سوسوی من...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 21 خرداد 1390برچسب:,ساعت 13:25 توسط نیلوفر| |


Power By: LoxBlog.Com