تنهایی

گاه آرزو می کنم کاش هرگز نمیدیدمت تا امروز غم ندیدنتو بخورم ،

کاش چشمان معصومت به چشمانم خیره نمی شد تا امروز چشمان من به آن لحظه بهانه بگیرند و اشک بریزم ، 

کاش حرفای دلم را به تو نگفته بودم تا امروز به خودم نگویم:

آخه اون که میدونست چقدر دوسش دارم



نظرات شما عزیزان:

Shima
ساعت22:08---5 خرداد 1390
متن قشنگی بود مرسی
سری هم به من بزنی خوشحالم میکنی


nameless
ساعت16:47---15 ارديبهشت 1390
خوبها هرگز تنها نیستند،مهربانی همسایه همیشگی آنهاست و تو بهترینی

مریم
ساعت16:49---8 ارديبهشت 1390
سلام نیلو بیا وبم ییه عکس از چند تا گنجشک گذاشتم حتما باید ببینی کر کر خندس خییییییییلییییییییییی باحاله
بیا ببین و نظر بده قول میدم کلی بخندی

بای عزیزم


nameless
ساعت18:11---2 ارديبهشت 1390
elahi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 29 فروردين 1390برچسب:,ساعت 20:2 توسط نیلوفر| |


Power By: LoxBlog.Com